Sonntag, 17. Juni 2007

Mal was neues...

Nachsten Donnerstag Algebra-Prüfung. Kotzt mich langsam echt an. Aber was solls; die muss jetzt endlich weiter sonst mach i sie nie.

Was viel erfreulicheres:
Am Dienstag kommen Susanne und Tini wieder aus Sambia zrück, und zwar ungefähr um 23:00 in München. I und der Simon und wahrscheinlich a die Biene werdn mitm Auto hinfahrn die beiden abholen. Da Simon freut si natürlich schon an Haxn aus und mir gehts a nit anders. Wobei die acht Monat wo sie weg warn eigentlich ziemlich schnell umma gangen sind. Und schwupp is wieder a Studienjahr aus, könnt ma fast sagen. Wenn ma des Extrapoliert dannn machts letztlich nur mehr a paar mal schwupp und... naja ihr wissts schon so gras von unten anschaun und so weiter. Is also gar nit so lang des Leben *g* also mal a bissl aufs gas drückn.

man sieht sich!
Christoph

Trackback URL:
https://kleinesichbinich.twoday.net/stories/3885428/modTrackback

cooh - 18. Jun, 16:53

sers

alles guate für die prüfung! i werd für di beten! du schaffsch des!
morgen kemmen de 2 scho wida!? is ja cool! wünsch euch a guate fahrt nach münchen! (wundert mi des dass der simon si so gfreit? *gg*)
jup, des war dann wieder a studien jahr, um wie nix (jetzt nur mehr die letzten prüfungn schaffen) hoff ma dass des gras no warten lasst!^^
lg mf

kibi (Gast) - 21. Jun, 15:38

Prüfung

Is ganz gut gangen, hab an 2er krigt.

Zufallsbild

CIMG1577_400x300

Aktuelle Beiträge

Eragon Teil 3
Hab grad glesen dass der 3. Eragon am 23.September...
kleines Ich bin Ich - 24. Nov, 13:12
jupp
so isses. :-P
kleines Ich bin Ich - 11. Sep, 00:02
ajaaa...
cambridge azur, gell? und dann noch das R-teil. arsch!...
FloGo - 9. Sep, 14:45
hehe
grad ankemmen und scho wida klettern wolln! brav! ruaf...
cooh - 9. Sep, 13:41
Back Again
Sodala i bin wieder da! Wir ham an ziemlich coolen...
kleines Ich bin Ich - 7. Sep, 23:49

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Lyric & Co
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren